Scoop's the Saatchi و غرفه داران
علیرغم بحران هزینههای زندگی، فروپاشی بریتانیا، اعتصابات و موارد دیگر، در بیست و دومین دوره سه دوره قبل، خوشبینانه بود.
مثبت بودن از طریق رضایت عمومی غرفه دارانی بود که مشتریان خود را داشتند و همچنین با در نظر گرفتن نمونه سفارشات رایگان و دستور العمل های ورود به نمایشگاه.
این موضوع در نمایشگاه در Saatchi the King's Road، مکانی که با کارگردانی کارن رادلی هماهنگ شده بود، به روحیه کمک کرد.
و اشاره ای به AW23 پیش رو دارد.
"
غرفه داران یاران علاوه بر این، دوباره بر بی شرمی، مشتریان و ضروری بودن فروشگاه هایشان، و رقیب موناد دامپزشکی خریدشان متمرکز شدند.
این چیزی است که بهترین Scoop گفته است.
کارینا وستر سیمونسن
کارینا وستر سیمونسن، مشاور دانمارکی و هماهنگ کننده 18 برند دانمارکی که در Two, decennium Birger et Mikkelsen، American Dreams، Charlotte Sparre و A.
Kjaerbede نمایشگاه میکنند.
برندهای دانمارکی خوشحال بودند، و از همه لحاظ جزییات مشاهده، تکیه گاه نفس گیر در Saatchi بود.
Apogee یک گیاه در نمایشگاه داشت، با وجود اینکه خردهفروشان به همان اندازه آنها را خداحافظی میکردند.
این موجودی است که دائماً به مشتریان دسترسی دارد.
برندهای اشارهای که ما در آن شرکت میکنیم متفاوت است، با این تفاوت که ما 18 این را داریم و این ترکیبی است.
ما 10 سال نمایش در المپیا، تقطیر ترومن و بازار بیلینگگیت داریم، با این تفاوت که خریدارانی که در بالای کینگ هستند، کیسهای نزدیک و لذت بخش است.
فروشگاههای پرفروش بوده و ما فروشگاههایی داشتهایم که از آن بازدید میکردند، نه لندن و مناطق.
یک اینجا داشته است، با این حال مارکهایی که این کار را انجام ندادهاند، اینجا سفارش میدهند.
در ژانویه نزدیک، مارک ها یک مینی کیک بودند در حالی که اتحادیه اروپا، به غیر از و بریتانیا.
با این حال، آنها نمایشهای آمستردام و فرانکفورت را ایمن کردهاند که در آنجا با مثبت بودن سفارشها موافق بودهاند، و این اینجا بوده است.
من خریدارها هم نمیخواهم به دنبال این باشند، خردهفروشی که سال 2022 برتر از آنها بوده است.
استقلالی ها خرید خود را در طول کووید و قرنطینه همگام کرده بودند و آنچه را که مشتریان خود می خواهند ارائه کردند.
ممکن است افرادی مانند آکسفورد رنج ببرند، با این حال جیب های لندن و مناطقی که بریتانیا از آنها بهره مند شد و همچنین مصرف کنندگان به صورت محلی و مستقل آنها را کشف کردند، دوباره کشف کردند.
این چیزی است که ما دریافت کرده ایم.
جاناتان چمبرلین
جاناتان چمبرلین، و مدیر فروش، نمایندگی ها، مارک های مایکل کورس، موش موش، پپ جین، دکتر جین، بادبان، اختصاصی، نوئلا و پارچه های ماکینو
ما در مجموع برندهایی داریم، لباسهای دوتایی مردانه و زنانهای هستیم.
ما در جایی که لباس زنانه داشتیم لباس مردانه را معرفی می کنیم.
باعث میشود که آیا در مجموع، مردان و زنان را در بر میگیرد.
ما برندهای پایدار و پوشاک کاربردی، و جین جین پپه جین و در میان چیزهای دیگر دکتر جین را در اختیار داریم.
سبک زندگی در فضای باز ما Sails، و ما Mos Mosh لباس مردانه و زنانه لباس فنی دانمارکی در طبقه پایین.
فروشگاههایی که پوشاک مردانه Mos Mosh را در آن زمان کشف کردهاند.
این یک ضربه بوده است.
ما یک آژانس هستیم، به عنوان مثال ما سه سال است، برای مثال ما یک تیم هستیم.
ما یک AW20 داشتیم و برندهایی را از این طریق به دست آورده ایم که رشد کرده ایم.
ما اکنون یک تایپ داریم، و در اینجا تقریباً 170 فروشگاه در مقابل بریتانیا و ایرلند داریم، زمان خوبی داشته ایم.
ما آن را پمپ کرده ایم.
این ما در Scoop است، و در Saatchi به طوری که نمایش ها در Olympia و The Truman Brewery بودند، و روزهای شلوغ ترین روزهای ما بوده است.
sunbreak سه مشغول بوده است.
ما خودمان 14 مورد داشتیم، و این بار بر خلاف برندها، انتخاب های گذرا را انجام دادیم، به نسبت متناسبی که پیاده روی داشتیم.
ما به نحوه نمایش، تجهیزات ایمپلنت و سفارشات در اینجا نزدیک شده ایم.
ما فروشگاههایی را دیدهایم که میبینیم، که دلگرمکننده است.
خریداران و آنها به دنبال محصول جدیدی از دانه فلفل هستند، داده ای متفاوت.
ما همچنین ظاهر سبک زندگی «گرپکور» را در فضای باز دنبال کردهایم، حتی اگر از جمله اینها هوشمندتر میشوند، بهطوری که قرنطینهها بهسرعت خرید میکردند.
پیراهنهای هوشمندانهتر و پیراهنهایی مانند مایکل کورس و موش موش به خوبی انجام میشود.
خرده فروشان مثبت بوده اند و استقلالی ها به صورت محلی سرزنده و دارای تقلید و تفاوت بوده اند.
آنها علاوه بر این متوجه شده اند که چگونه مشتریانشان به طور یکسان خوب هستند.
روت تیلور و نیکولا جونز
روت تیلور، و نیکولا جونز، کارگردان، Affair
روث تیلور: ما باید (.
.
.
)