جدیدترین ها

شرایط بازگشت و مبدل کالا

جهت رفاه حال شما مشتریان عزیز، ست‌من امکان برگشت یا تعویض 7 روزه کالا را در اختیار شما قرار داده است بدین مدلول که پس از واسپاری کالا طبق شرایط ذیل امکان تعویض یا عودت کالا را خواهید داشت. برای این منظور واجب است به مناسبت‌ها زیر دقت نمایید:

اگر شما بعد از تحویل سفارش درخواست تعویض یا بازگشت کالا را داشته باشید می توانید با همکاران تقویت ست‌من تماس بگیرید و درخواست بازگشت یا تعویض کالا را اطلاع دهید. سپس کالایی را که درخواست بازگشت یا معاوضه آن را دارید توسط پست برای ست‌من به آدرس “تهران – بالاتر از میدان ولیعصر، چهارراه زرتشت، بنا رفاه (قدس)، طبقه چهارم”  ایفاد نمایید. پس از دریافت مرسوله توسط ست‌من به یکی از دو حالت زیر عمل خواهد شد:

گر شما حاجت تعویض کالا را داشته باشید کالای جدید برای شما پست می‌شود.

کت و شلوار گورخری داماد - سکانس خنده دار هشتگ خاله سوسکه

کت و شلوار دبل برست چطور خوشتیپ باشیم؟ (اصول کت و شلوار مردانه)

– کت هایی که قد آن بلند است را استفاده نکنید چون قد شما رو قاصر تر آرم می دهد. – از کت های دو تکمه کاربرد کنید. – یک شلوار راسته نسبتاً جذب به جای شلوار گشاد می‌تواند طول پاها را بلندتر نشان دهد حتماً قد شلوارتان خیلی کوتاه نباشد و روی نعلین را بگیرد. –  کت یقه هفت باز بالاتنه را بلندتر نشان می دهد – از کت هایی که طرح های راه راه و عمودی دارند استفاده کنید چون باعث می شود که شما بلندتر دیده شوید، کت های برش دار هم پیشنهاد خوبی به شما است. – نمایش حاشیه آستین‌های پیراهن از لبه آستین کت باعث بلدتر دیده گشتن دست‌ها می‌شود. – از جلیقه استفاده نکنید چون‌که باعث می شود که پایین تنه و با تنه شما از هم جدا شود.

– جمع صیرورت پاچه شلوار شما در قسمت قوزک پا اندازه شما را بیش تر نشان می هد، از شلوارهای متسع و پلیسه صلابه استفاده نکنید. – کت هایی که دگمه های آن پایین تر هست باعث می شود که بالاتنه شما باریک تر و بلندتر نشان داده شود، کت های 2 دکمه شما را کم‌حجم تر نشان می دهند. – سر آستین های پیراهنتان را از کت خود بیرون بگذارید تا دست های شما بلندتر دیده شود. – از کت هایی که کمرشان تنگ تر شده است استفاده نکنید و سعی کنید که از طرح های راسته کاربرد کنید. – از کت های با رنگ های تیره  و طرح های ساده یا ریز کاربرد کنید مثل: چهارخانه های ریز و یا مسیر ممر عمودی ریز – از کت هایی که دارای برش هستند استفاده کنید که بالاتنه شما را کم‌قطر تر نشان دهد.

کت و شلوار به آلمانی | معارفه انواع مدل کت شلوار مردانه -- با کیفیت ترین

مخمل را باید پارچه‌ای دانست که از ترکیب ابریشم، نخ و نایلون صحیح می‌شود. افراد انواع مدل کت و شلوار مردانه را که از پارچه پارچه نرم‌و لطیف‌پرزدار تولید می‌شوند، معمولاً برای مهمانی‌ها و مجالس رسمی استفاده می‌کنند. جنس لطیف را باید مهم‌ ترین راهبر جذابیت این سنخ منسوج دانست.

پلی استر یک گونه پارچه‌ای است که به منظور تولید آن از الیاف تصنعی استفاده می‌شود. این پارچه نسبت به پارچه‌های طبیعی چگونگی پایین‌ تازگی دارد و به بی‌آلایشی چروک می‌شود. همین وجه‌ممیز باعث شده تا قیمت آن نسبت به دیگر کت و شلوار ها پایین‌ تر باشد.

درست است که زیبایی کت و شلوار ها بسیار مهم است اما در صورتی که از جنس‌های نامناسب با توجه به هنگام استفاده شود، می‌تواند مشکلات بسیاری را برای افراد احداث کند. دربر کردن کت و شلوار هایی که با پارچه‌های ضخیم درست شده‌اند در فصل تابستان باعث تعریق زیاد و اذیت صیرورت افراد می‌شود. همچنین با پوشیدن کت و شلوار هایی که با پارچه‌های نازک درست شده‌اند در فصل زمستان، سرما را به صلابت احساس خواهید کرد. همین امر باعث شده تا توجه به جنس پارچه با توجه به فصل معتنابه مهم باشد.

کت و شلوار بندرعباس | کت و شلوار -- سال 1400