جدیدترین ها

خلاصه: افتتاحیه ها و مشارکت ها فوریه 2023

فوریه یک افتتاحیه در سراسر کشور، اکنون باعث بسته شدن می شود.
در طول ماه، نفوذ بریتانیا از طریق اعتصابات کارکنان دفاتر و تعصب در کشور افزایش یافت.
با این حال، داده های ورودی که خرده فروشان به سختی 15000 شغل در سال 2023 ایجاد می کنند، فرو می ریزد و خیابان را بازسازی می کند.
لندن از 17 تا 21 فوریه 2023، بربری خلاق دانیل لی و همچنین کریستوفر کین، اردم، جی دبلیو اندرسون، مولی گدارد، روکساندا و سیمون روچا را برجسته می کند.
TheIndustry.
fashion فروشگاه‌هایی را که در این ماه افتتاح و مخفی شده‌اند، به این روش برای شرکت‌های ASOS، Marks & Spencer و Look انتخاب کرده است.
افتتاحیه فروشگاه بتی عرق کرده لیورپول را که بزرگترین تیم انگلستان است انتخاب می کند Sweaty Betty بزرگترین خود را در انگلستان در Liverpool ONE معرفی کرد.
ژوئن 2023، بتی لیورپول، برندهای سبک زندگی Peter's Lane.
هرویا پرچمدار منچستر و سرمایه گذاری رامی کاسیس دفتر مرکزی را بازگشایی کرد هرویا مستقر در منچستر پس از روشن شدن آن توسط سرمایه گذار رامی کاسیس 2022، دفتر مرکزی و فروشگاه پرچمدار خود را بازگشایی کرد.
یک سالن غواصی برقی دارای 2 فهرست، مقر 4000 فوت مربعی و "فروشگاه گسترده مشتریان" را فراهم می کند.
قطعات اره منبت کاری اره مویی طرح های خام Jigsaw برنامه‌های خود را برای فروشگاه‌ها اعلام کرد - کمتر از سال‌های بعد، مقدار زیادی از نمونه کارها خود را به دور آخر رساند.
این خرده‌فروش پوشاک زنانه، که به طور قابل‌توجهی 30 فروشگاه خود را در 76 فروشگاه خود در سال 2020 بازسازی می‌کند، در سه مکان منچستر، ایسلینگتون و کینگستون این موضوع را رد کرد.
مونسون وستفیلد استراتفورد Monsoon از لباس کودکان در Westfield Stratford رونمایی کرد Monsoon فروشگاه عمومی لباس کودکان خود را در Westfield Stratford اعلام کرد.
این برند پیشنهاد لباس کودکان آن است.
این نیز شامل تغییر نام تجاری وب‌سایت و کانال‌های آن نیز می‌شود، زیرا به عنوان مثال مجموعه لباس‌های مهمانی آن Wonder است.
در تصاویر: استودیو Peloton لندن جای خود را گسترش می دهد استودیو Peloton لندن، کاونت گاردن، مجموعه های توالت های خود را افتتاح کرد.
در خیابان 12، استودیو کاونت، دامپزشک و نیستی و منطقه دمون رام.
JD Sports در بسته شدن Westfield Stratford افتتاح می شود JD Sports پس از تعیین محل خود، در مرکز Westfield Stratford افتتاح کرد.
فروشگاه، سطح، همچنان ساکنان و خریداران مارک های نایک، آدیداس، و آرمور.
لوسی و فروشگاه کمبریج را نگه دارید لباس راه راه آگاهانه لوسی و فروشگاه بریتانیایی خود را در 15 آوریل 2023 در 36 کمبریج اعلام کرد.
دوره اقلام همانطور که همه چیز به مرکز Re:Yak می رود، جایی که مشتریان «Yaks» و دنگاری های خود را ذخیره می کنند، آنها را در فروشگاه تعمیر کرده اند که معادل دور کامل لحاف آن برند است.
Centre:mk عملکرد Mango 2022 را امضا می کند Mango برنامه‌های خود را برای ساخت مرکز Milton Keynes:mk به مساحت 4500 فوت مربع در تابستان امسال اعلام کرد.
مفهوم الهام گرفته از مدیترانه آن، "New Med" است که یا همیشه پرچم‌دار فروشگاه‌های این شرکت در سراسر جهان است.
پاندورا قصد دارد در بریتانیا نحوه رشد را ذخیره کند پاندورا هر سال در ده فروشگاه در بریتانیا و ایرلند باز است.
این برند جواهرات تصمیم گرفت که چهار مغازه آجر و ملات، لندن، سال 2024 بی همتا را جابه‌جا کنند.
Primark در Westfield Stratford و ایجاد 250 شغل Primark در وستفیلد استراتفورد لندن قرار دارد و 250 شغل و 45100 فوت مربع 81000 فوت مربع ایجاد می کند.
زارا در وستفیلد استراتفورد زارا در وستفیلد استراتفورد قرار دارد و در مقصد قرار دارد.
در طبقه پایین فروشگاه زارا را به دست آورید.
مشخص نیست که آیا فروشگاه ها به طور مستقل با هم ترکیب می شوند، در حالی که JD Sports Westfield Stratford.
ایستگاه ME+EM Battersea در تصاویر: ME+EM در ایستگاه Battersea باز می شود ME+EM، انگلیسی متخصص این زن، ایستگاه Battersea را افتتاح کرد.
ساختمان فهرست دوم، 947 فوت مربع است و پوشاک زنانه، کفش و لوازم جانبی این برند را در خود جای داده است.
Crew Clothing برای 40 شهرک و استراحتگاه مرزی برنامه ریزی می کند Crew Clothing، متضاد سبک زندگی بریتانیا، برنامه‌های خود را برای سه سال 40 فروشگاه دارد و تلاش‌های خود را بر شهرها و استراحتگاه‌های ساحلی متمرکز می‌کند.
مهر کتابی که مربوط به طرح‌ها باشد، طرح‌های مربوطه محکم می‌شوند.
TAG Heuer اولین شعر تخیلی بیرمنگام Bullring را انتخاب می کند TAG Heuer انبار خود را در بیرمنگام در Bullring & Central معرفی کرد، این برند لوکس مفهومی است.
سطح میدان گاوبازی، فروشگاه مستقل 1400 فوت مربعی Heuer’s در مقصد، مشتریانش یک «تجربه کاملاً همهجانبه هویر» را تجربه می‌کنند.
Manière De Voir فروشگاه آکسفورد لندن را انتخاب می کند Manière De Voir، که در اطاعت از فوتبالیست Reece Wabara تأسیس شد، یک اجاره 10 ساله به مساحت 5189 فوت مربع در خیابان آکسفورد 354، با مشارکت بهتر (.
.
.
)