جدیدترین ها

طراحی و ساخت ویلا در شمال طراحی ویلا

طراحی ویلا

طراحی و ساخت ویلا در شمال طراحی ویلا

در طراحی ویلا جنگلی، بخش‌هایی مثل آلاچیق، باربیکیو، آبنما، محوطه سرسبز و پارکینگ سرپوشیده قدر بسیار ویژه‌ای دارند. این بخش‌ها به دلیل پیوند هر چه زیادتر افراد با طبیعت طراحی می‌شوند ازاین‌رو در دیزاین کلی باید این بخش‌ها جایگاه ویژه‌ای داشته باشند.

کوهستان‌ها یکی از مناطق پرطرفدار به‌خاطر طراحی و ساخت ویلا هستند ولی با چالش‌های زیادی مواجه است. به همین دلیل فقط شرکت طراحی ویلا حرفه‌ای و با سابقه در این زمینه چنین پروژه‌هایی را انجام می‌دهند. یکی از چالش‌های بنیادی طراحی ویلا در اقلیم سرد و کوهستانی شیب تند زمین است که باید به تناسب آن طراحی محوطه و بنای ساختمان به خوبی اعمال بپذیرد و به مقاومت کلی ساختمان نیز تدقیق شود.

به همین بلد اساسا چالش طراحی حیاط ویلا شیب دار در نواحی کوهستانی مطرح است. بنابراین کل پروسه طراحی باید با توجه به بسترهای صخره‌ای، شیب زمین و اندازه خاک‌برداری و خاکریزی صورت بگیرد.

طراحی ویلا روی سطح شیبدار طراحی ویلا

ایده طراحی از اتودهای اولیه حجم از مفاهیم جدیدی از فضاسازی نشئت می‌گیرد. فرم‌های آزاد و محدودیت اندک در فضاسازی، اجرای ایده‌ طراحی ویلا  متنوع را میسر می‌سازد. با دیدن مدل ویلا طراحی و ساخته شده می‌توانید ایده خود را با ما در میان بگذارید. اگر زعم خاصی ندارید، فقط مکفی است تصور خود را از ویلای رؤیایی خودتان بیان کنید. طراحان خلاق ما، کانسپت اولیه را به بهترین شکل برای شما خلق می‌کنند.

طراحی پلان ویلادوبلکس نو جهت‌گیری، مساحت و ارتباطات فضاهای داخلی ویلا را شرح می‌‌کند. ویلا باید بر مبنای ایده طراحی و سایت پلانی صورت پذیرد که حاوی توپوگرافی زمین است. بهتر است در ابتدا با دیدن الگو پلان‌های ترسیم شده توسط گروه طراحی ما آشنا شوید. پس یک لیست از فضاها و خواسته‌های نفس را تهیه کنید و در اختیار ما قرار دهید. قرار است شما در این ویلا زندگی کنید پس علاوه بر مسائل تکنیکی، باید راحتی و رفاه شما نیز در نظر گرفته شود.

طراحی فضای ویلا | طراحی ویلا جدید -- سال 1400

در پایان لازم است یادآوری کنیم که طراحی تخصصی ویلا شما و ساخت آن باید بدست افراد توانا و با امتحان بالا صورت بگیرد. مهمترین دغدغه آنها باید ارائه خدمات با چونی و استانداردهای بین المللی و نیز استفاده از ابزارهای جدید برای کاهش هزینه‌های نهایی شما باشد.

سبک طراحی ویلا را می‌توان یکی از شاخصه‌های اصلی دانست که باعث زیبایی و ملاحت ساختمانهای ویلای شما خواهد شد. از طرفی نیز این  زیبایی  می‌تواند در  سبک های طراحی کلاسیک یا نوگرایی به نمایش در بیاید. در حقیقت جامعه ما با انتخاب سبک طراحی برای ساختمان ویلایی خود در تلاش است تا فرهنگ، آداب، قواعد و عقاید خود را در چشم تماشاچی و با نشان دادن جلوه‌گر ساختمان هایشان القا کنند. به این شکل می توانند در صورت استقبال افراد مختلف از سازه های خود، فرهنگ­شان را به اقلیم های دیگر نیز منتقل نمایند.

طراحی ویلا مثلثی

طراحی ویلا مدرن در ایران

طراحی ویلا مدرن کوچک

طراحی ویلا محوطه

طراحی ویلا مدرن یک طبقه

طراحی ویلا مشهد

طراحی ویلا مدرن فلت

طراحی ویلا مهسا مکی نژاد

طراحی ویلا مدرن دوبلکس

ساخت ویلا تبریز

طرح ویلای تریبلکس

طراحی تاسیسات ویلا

طراحی تراس ویلا

طراح ویلا تبریز

طرح ویلا تریبلکس

تعرفه طراحی ویلا

طراحی ویلا در تبریز

طرح تراس ویلا

طراحی ویلا ها طراحی ویلا - خرید شلوار جین بچه گانه خارجی تبریز

طرح ویلای فردوس

طراحی فونداسیون ویلا

طراحی فضا ویلا

طراحی فضای ویلا

طراحی ویلا ی فلت

طرح ویلا فلت

ساخت ویلا فلت

طراحی ویلا فضاسازی

طراحی ویلا فلت مدرن

طراحی ویلا فلت

طراحی ویلا اروپایی

طراحی ویلا ایران

طراحی ویلا ارزان قیمت

طراحی ویلا اتوکد