جدیدترین ها

دستگاه روغن گیری خانگی مدل (HOME PRO)

دستگاه های روغن گیری منسوب ومربوط به‌خانه هوم پرو دارای الکتروموتور آدکا با ضمانت نامه ارزشمند میباشد.

دستگاه روغن گیری خانگی پرس سرد دارای قدرت گیری از ۳ تا ۴ کیلو تخم روغنی در ساعت میباشد. این دستگاه به روش پرس سرد عمل روغن گیری را انجام میدهد به همین دلیل دمای روغن خروجی در حدود ۳۵-۳۸ درجه میباشد.

همچنین این دستگاه باقدرت است ، روغن کلیه دانه های گیاهی رو به صورت کامل عبوس و کنجایه چیپسی بسیار خشک واسپاری میدهد.

دستگاه روغن کشی / روغن گیری پرس سرد منسوب ومربوط به‌خانه قابلیت روغن گیری  از دانه ها کنجد ،کلزا، بادام زمینی ، بادام شیرین، مغز آفتابگردان، کرچک، سیاهدانه و دگر دانه ها را دارد .

ابعاد این دستگاه ۱۸ در ۴۰ در ارتفاع ۳۰ سانتیمتر می باشد و دارای ۲ سیستم خنک کننده همزمان میباشد تا دستگاه را در طی عمل پرس دانه خنک نگه دارد.

خرید دستگاه روغنگیری (روغن گیری از بادام)

خرید دستگاه روغن گیری | بهترین دستگاه روغن گیری بکردانه مدل 65 -

این ، یک مزیت کاربردی دارد که دارای سیستم هوشمند خاموش شدن به طور اتوماتیک می‌باشد. برای مثال زمانیکه دانه‌ها جمعناتمام می‌شود یا هر اختلالی در وصول دانه‌ها به رخ می‌دهد دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود. به این سیستم بی‌فروغ شدن به صورت اتوماتیک PLC می‌گویند. دارای یک گیربکس بسی قوی و بی صدا است که یک فن خنک کننده نیز دارد که موتور گیربکس را خنک می‌کند.

بدنه‌ی از جنس فولادی است که با دشواری بالا ساخته شده و در برابر سایش بادوام است و ایضاً تمام قطعات داخل دستگاه هم همینطور است. و روی آن پوششی از جنس سبک می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه، داشتن یک سیلوی 40 کیلوگرمی، اینورتر برای کنترل پرت موتور و بازدید دمای دیجیتال است.

شاید این استفسار برایتان پیش بیاید که برای روغن‌ گیری دانه‌های گوناگون باید دستگاه را تنظیم کرد یا خیر؟ خوشبختانه نیازی به تنظیم نیست و اوپراتور دستگاه با تبدیل اندازه ژیگولر خروجی و تغییر دمای دستگاه بر قاعده دانه روغن گیری می‌کند.

خرید دستگاه روغن گیری | بهترین دستگاه روغن گیری (نوع مرغوب یا نامرغوب) -

1- مراحل ساختن کامل خواهد بود چون در نوع مرغوب برای نقصان قیمت خرید دستگاه روغن گیری رقابت نمی کنیم بلکه برای افزایش کیفیت هم‌چشمی می کنیم.2- قطعات از فولاد ضد زنگ و قابل شستشو خواهد بود.3- افزایش بازدهی 7 تا 10٪ بالاتر از سایر برندهای مشابه ایرانی - ترکیه ایی - آلمانی خواهد بود: 55 کیلو روغن از 100 کیلو دانه کنجد.4- ظرفیت 2 برابر بالاتر از دیگر برندهای مشابه ایرانی - ترکیه ایی - آلمانی خواهد بود در حالیکه تفاوت در کالیبر نخواهد بود.5- موتور و گیربکس (اختصاصی) با تغییرات فنی (قطعات دستگاه روغن کشی) در جهت افزایش (ظرفیت - بازدهی) کارایی 100% تضمین شده خواهد داشت.6- برخی ویژگیهای بسیار مهم که احتمال یک در هزار هستی دارد کپی سازی شوند فقط حضوری ارایه میشود.7- تست 4 ساعته با سه نوع دانه ریز - درشت - سخت در ظهور مشتری انجام خواهد شد تا نشان داده شود نیازی به قطعات جانبی جداگانه در دانه های خرد - درشت - غامض ندارد.