جدیدترین ها

دستگاه روغن کشی و روغن گیری صنعتی

روغن کشی و روغن گیری صنعتی پرس سرد دارای قابلیت روغن گیری از تمامی دانه‌های روغنی به روش سرد است. روغن گیری بتین در سایزهای خانگی، فروشگاهی، کارگاهی و صنعتی طرح‌ریزی شده است. همچنین این مدل از دارای حجم کم و بی صدا است. از همه مهم‌تر مصرف برق پایین این از خصوصیات مخصوص بفرد روغن گیری بتین است که باعث سهولت کار و درآمدزایی بالاتر می‌شود.

روغن کشی دارای قابلیت روغن گیری بدون رطوبت و در دمای زیر ۴۵ درجه سانتی‌گراد است. این امر سبب می‌شود روغن کاملا سالم و بدون هیچگونه آسیبی خارج گردد. همچنین درصد روغن کشی این بسیار راس بوده و بسیار به صرفه و اقتصادی است.

روغن گیری کلدپرس بهترین قسم روغن گیری از دانه‌های روغنی است. با این دلیل که ارزش غذایی روغن‌های گیاهی در این روش حفظ می‌گردد. در روغن گیری به روش یخ یا همان کلدپرس حرارت زبرین به دانه‌های روغنی وارد نمی‌شود و به همین دلیل روغن حاصل از روغن کشی بسیار سالم و صحی خواهد بود.

روغن گیری

روغن گیری ساخت ایران | روغن کشی 35 میلی متر -- همیشه در کنار شماییم

برق خانوادگی در حد 1.1 بسیار ناچیز زیرا مجهز به اینورتور می باشد دمای خروجی روغن بسته به کیفیت روغن مورد درخواست شما دارد. روغن خروجی بسته به دمای محیط بین 35 تا 55 در جه خواهد بود

کنجد بین 45 تا 52 درصد کلزا مبرهن 30 تا 35 درصد مغز افتابگردان 45 تا 50 درصد روغن دارند

با 8 نمیتوانید انار و انگور بگیرید . بهترین پیشنهاد 15 توربو است . ولی شروع کار توصیه نمیکنم سراغ دانه های مغلق برید

به‌علت زیتون از پرس استفاده نکنید کیفیت روغن خروجی قابل خوردن نخواهد بود لطفا به صفحه های روغنکشی زیتون مراجعه فرمایید

سلام شب شما بخیر میخواستم قیمت فیلتر برطبق قیمت: روغن گیری KK8 رو بدونم و اینکه آیا این نیز شامل نسیه میشود و ار میشود قسط ماهیانه اش چقدر است ؟

روغن گیری گرم | روغن گیری و روغن کشی -- با کیفیت ترین

کنجد یکی از کهنسال ترین محصولات کشاورزی در نواحی استوایی است. پوسته دانته آنها بسیار نازک است و به خاطرجمعی شکافته شده و دانه دارای حدود ۵۰ درصد روغن و حدود ۴۰ درصد پروتئین است.

تقریبا ۹۵ درصد وزن دانه را آرد (نشاسته) تشکیل می دهد و ۵ درصد آن جوانه و پوسته است. جوانه های ذرت حاوی ۴۵ تا ۵۰ درصد روغن هستند. اعمال روغن کشی از این جوانه ها پس از جدا کردن آنها انجام می گیرد.

دانه بادام زمینی دارای حدود ۵۰ درصد روغن است. دماغ آن کرم رنگ بوده و حالت کشیده بیضوی دارد. روغن آن نسبت به حرارت مقاوم تر از روغن سویا و کلزا است.

های روغن گیری و روغن کشی به منظور استعمال در کسب و کارهای خانگی، مغازه ها و فروشگاه های روغن گیری در حضور مشتری ، عطاری ها ، هایپر مارکت ها، آتلیه ها و کارخانه های روغن گیری و … کاربرد زیادی دارند.