جدیدترین ها

گام های بریتانیا در سپتامبر پیشرفت می کند

مجموع ورود بریتانیا مطابق با 9.
8 درصد در سپتامبر در مقایسه با 2.
6 اوت 2019 کاهش یافته است.
بر اساس داده‌های خروجی BRC-Sensormatic، خیابان‌های پیاده‌روی با 11.
9 درصد کاهش در سپتامبر (Yo3Y، 2019)، 1.
7 امتیاز ماه عالی و تراز 3 ماهه 13.
0 درصد کاهش یافت.
امتیاز پارک‌های خرده‌فروشی قابل قبول به 2.
5٪ (Yo3Y، 2019)، 1.
6 امتیاز ماه عالی و 3 ماهه معمولاً 9.
3٪.
میزان ورود مرکز خرید به 22.
7% (Yo3Y، 2019) کاهش یافته است، همچنین در ماه و بالاتر از مرکز 3 ماهه 23.
0%.
همچنین انگلستان کم‌عمق‌ترین مناطق کلان جهان با 7.
9- درصد، پس از هر ولز با -8.
7 درصد است.
اسکاتلند و ایرلند شیب دارترین با -13.
4٪.
بر اساس سالانه، 8.
0 درصد، خیابان‌ها با 12.
9 درصد، پارک‌های نزدیک 0.
4 درصد و مراکز نزدیک به 17.
3 درصد همخوانی دارند.
بر اساس گزارش اسپرینگ برد، ورود بریتانیا در سال 2021 باعث کاهش 6.
8 + 6.
8٪، + 8.
6٪ و ژوئیه +15.
6٪ در سپتامبر 2022 شد، به طور مساوی باعث افزایش فشار خانوارهای بریتانیا شد.
هلن دیکینسون OBE، یکی از اعضای کنسرسیوم بریتانیا، گفت: «تقریباً 10 درصد از سطح قبل از همه‌گیری، به همه‌گیری رسیده است.
سه سال پیش، خیابان‌ها و پارک‌ها با تعداد خریداران، مراکز به‌طور قابل‌توجهی عقب ماندند.
مراکز از طریق مکان‌های نرخ‌ها انجام می‌دهند، نه فروشگاه‌های گراز بازیابی که چگونه Debenhams که در طول همه‌گیری به داخل آن رفت.
«این ارقام اعتبار jade-and-roomer را که منجر به حجم فروش در سال شده است، باطل می کند.
در همین حال، اجرا از طریق قیمت ها به سمت بالا است.
خرده فروشان سفارش ضربتی نرخ های احترام را آشکار می کنند، که تا کنون هزینه دارد.
«بدون اقدام، خرده‌فروشان می‌توانند 10 درصد نرخ‌های خود را بالا ببرند - 800 میلیون پوند کمکی به صنعت کمک کرد.
کسب‌وکارها در اطراف شرکت‌ها مورد استقبال قرار گرفته‌اند، نرخ‌های صنعتی، اصلاحات، بازگرداندن تعلیق کامیون از ناباوری و سرمایه‌گذاری، برای مثال باعث می‌شود خرده‌فروشان قیمت‌های قراردادی مشتریان خود را کاهش دهند.
» اندی سامپتر، تیرانداز EMEA Sensormatic Solutions، می‌افزاید: «در حالی که بریتانیا در مقایسه با سطوح قبل از همه‌گیری در سپتامبر، با استفاده از Back-To-School در ابتدای ماه افزایش یافته است، خرده‌فروشان تحمل تماشای عینک‌های رز را ندارند.
با چشم‌های جهان انیشتینی به سمت کوارتر، مه شدیدتر غیرقابل باوری، مالی که در هفته‌ها و صورت‌حساب‌های شروع مصرف‌کنندگان در ماه اکتبر دیده می‌شود، پیش از همه کاهش‌دهنده پیش‌بینی‌های Mardi Gras در میان اعتماد بینایی‌شناس است.