جدیدترین ها

لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ۲۰۲۱

دستگاه لیزر موهای زائد مدیواستار

دستگاه لیزر موهای زائد با ژل

لیست قیمت لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت

لیست دستگاه های لیزر موهای زائد

لیست قیمت دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت

لیست قیمت دستگاه لیزر موهای زائد بدن

لیست قیمت دستگاه لیزر موهای زائد

لامپ دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد لیموتاپ مگ

دستگاه لیزر موهای زائد لونا

دستگاه لیزر موهای زائد لوتوس

دستگاه لیزر موهای زائد لسکلتون

بهترين نوع دستگاه ليزر موهاي زائد

نحوه کار دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین نوع دستگاه لیزر موهای زائد

نام بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی نی نی سایت

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2021 نی نی سایت

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد نی نی سایت ۱۴۰۰

دستگاه لیزر موهای زائد نابلکس

دستگاه لیزر موهای زائد نی نی سایت

عوارض کار با دستگاه لیزر موهای زائد

عکس انواع دستگاه لیزر موهای زائد

عکس جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد

عکس بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

عمر دستگاه لیزر موهای زائد

عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد

عکس دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد عوارض

طریقه کار با دستگاه لیزر موهای زائد

طریقه استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

طرز استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

در این مقاله، آزمون ی شخصی من از لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت را خواهید خواند. ۴ جلسه از لیزر موهای زیر چانه ی من می گذرد و کاملا از نتیجه، راضی هستم.

من مدتی بود که دچار موهای زائد چانه شده بودم. راستش برای تا چه‌وقت ماه از ژیلت استفاده می کردم  ولیک درست مثل ریش مردان، دوباره رشد می کرد و ظاهر ناخوشایندی داشت. مدتی هم به طرح دوستان، دستگاه اپیلیدی  را برای رهایی از موهای زائد به کار بردم که صرف نظر از ناخوشی بس آن، بغایت از موها زیرپوستی می شدند!

تا اینکه یکی از دوستانم با من در مورد لیزر موهای زائد و دستگاه الکساندرایت صحبت کرد. و اینکه چقدر زیاد از لیزر موهای زائد زیر بغل خودش،  نتیجه ی مثبت گرفته است. دوستم می گفت بعد از سه جلسه، گویی حالا تنها ماهی یک بار نیاز باشد که ژیلت به دست بگیرم!

دوره اموزش کار با دستگاه لیزر موهای زائد

خرید دستگاه لیزر مو رافائل پلاس | بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟ -- سال 1400

این دستگاه لیزر یکی از بهترین و موثرترین دستگاه های حال شاهد برای افراد با پوست تیره می باشد، طول موج های این لیزر دارای پرتویی با مادون قرمز بیشتری است که ملانین پوست را نادیده محزون و فقط به قفا فولیکول های موی شماست تا آن ها را از بین ببرد. از این لیزر بیشتر اوقات برای از بین بردن خالکوبی، هایپرپیگمانتاسیون و لکه های پوستی استفاده می گردد اما برای از بین بردن موهای زائد نیز کارائی دارد. در این گونه لیزر ابتدا به پوست لوسیونی زده می شود که دارای کربن می باشد این لوسیون به فولوکیل های شما نفوذ می کند و پس از آن طول موج های لیزر Nd:YAG جذب می شود که باعث از بین روبیدن مو می گردد. البته که این دستگاه به نسبت دستگاه های دیگر ممکن است برای بیمار ناراحتی بیشتری در پوست ایجاد کند.

دستگاه لیزر موهای زائد شیراز | ارزانترین معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد (۲۰۲۲) -

فولیکول در واقع حقیقی ترین بخش رویش مو است. در صورتی که فولیکول مو آسیب ببیند موهای زائد از بین می روند و نمو آن ها به مرور زمان متوقف می شود.

با ما همراه باشید تا در این مقاله به صورت کامل هر آنچه باید در رابطه با دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم و عملکرد آن بدانید را برایتان شرح دهیم و بصورت کامل با جدیدترین دستگاه آشنا شوید.

در حال حاضر با ترقی تکنولوژی در اساس های مختلف، در دستگاه های لیزر موهای زائد هم پیشرفت های چشمگیری اعمال شده است و از شیوه های جدیدی برای لیزر موهای زائد استعمال می کنند. امروزه یکی از جدید ترین دستگاه های لیزری که واصل بازار شده است دستگاه لیزر (سوپرانو آیس پلاتینیوم) است. این دستگاه دارای بالاترین استانداردهای خدمات زیبایی (FDA) در آمریکا می باشد.

هم اکنون از دستگاه لیزرسوپرانو آیس پلاتینیوم فقط در کلینیک های پیشرفته ای مانند مرکز زیبایی سیمارو برای رفع موهای زائد بدن آقایان و خانم ها استفاده می شود. این دستگاه لیزر بدون شک بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در سال ۲۰۲۱ می باشد.